Fredag


Ååh, idag fick jag barndomskänslor. Precis som när mamma lagar viss mat.
Sängarna är nybäddade, jag dammsög uppe och Vidar tittar på "En helkväll med Timon och Pumba". Då fick jag flashbacks till när vi på fredagskvällarna tittade på Disneydags, åt fredagsgodis, mamma var ledig och allt var  bara mys.
Disneydags borde börja sändas igen, helt klart!

I förrgår konstaterade jag:
Att gunga är underskattat! :-D

Jag hade en helt sjuk dröm natten till igår. Jag drömde att Calle hade bytt gardiner. Inget konstigt med det iofs. Men han hade syttom Vidars gardiner och hängt upp dom i köket! Jag grinade. Han hade inte ens fållat långsidorna, det var då jag grinade mest. Hahaha! Helt sjukt, jag vet. Men jäklar vad jag skrattade åt det när jag vaknade och tänkte efter! :-D

Jag är supersugen på att beställa kläder till Leylia. Ååååh!

Igår var Robert och mamma här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0