Irriterande ting

"Rör du så dör du"
Tjejer lägger ut bilder på objektet som för tillfället kan kallas pojkvän, med texten ovan.
Så nu måste jag bara få fråga: Om han rör, dör han också då? Eller är det så pinsamt att det bara gäller tjejen (som mot förmodan skulle vilja röra nån som har fallit för ett sånt fjortisfjun)?
Det är så typiskt tjejer! Så typiskt!

Killar i stuprörsjeans.
Alltså, vart har ni stackars pojkar (trots att alldeles för många är mellan 20-30 år.) fått den tanklösa idén ifrån? Det är inte snyggt med stuprörsjeans som ser ut som tights! Det är fult helt enkelt. Fult, fult, FULT!
Jag har iaf turen på min sida: Calle skulle aldrig ta på sig nåt så fult som stuprörsjeans! Må hända att han har andra svagheter, men jag jobbar på dom ;-)

Klädkodsblinda tanter:
Jag, Calle och barnen var på Överby. Vi såg en tant (40+) med röda skor, sandalliknande, fast med hel tå och ett vristband. Jättefina, om det inte varit för att hon hade grafitgrå strumpor till, som alltså slutade en bra bit ovanför vristbandet. Först trodde vi att det var ett par skor som faktiskt såg ut så, men efter ytterligare en kik så såg vi att så var inte läget.
Man borde införa ett och annat förbud! Gaaah!

Kommentarer
Postat av: Dryden

Pottan, du bryr dig för mycket om nonsens. ;)

2007-08-16 @ 14:26:50
URL: http://www.dryden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0