SUCK!

 Kl. 7 imorse blev jag väckt. Inte av barnen, som man kanske skulle kunna tro, utan av grannens snickarjävel! KLOCKAN 7! Det är inga humana tider vi pratar om....
Visst har han ett jobb att sköta, precis som så många andra, men kan han inte sköta det från kl.9? Det är allt annat än avstånd mellan husen här och han borde tänka lite längre, tycker jag. Han skulle kanske kunna planera sin dag, som så många andra. Men nej, nej, istället kör han igång en elsåg kl.7. Behöver jag tillägga att vår balkongdörr än precis snett ovanför det han bygger? Ååååh!

Igår var vi iaf iväg och shoppade :-)
Varsitt regnställ (jacka + byxa) från McKinley fick vi till riktigt fyndpris! :-) Och sen köpte vi härliga, underbara satinsängkläder i sköna färger också till tokfyndpris. Jag ansåg att vi fyndade, Calle ansåg att vi gjorde slut på massa pengar. Hahaha! Vi är som natt och dag i många situationer, men det är ju det som är charmen :-D
Nu ska jag bara få med mig Calle till Lindex i stan, och även till Överby, eftersom dom inte har riktigt samma utbud. Jag funderade på att beställa från Lindex Shop Online, men bh:n i min stl var slut. Typiskt.
Shoppa är förmodligen det bästa :-D Tröstshopping är nog snäppet bättre. Helt sjukt! Haha!

Här kommer en av mina bisarra egenskaper:
Igår kväll när jag inte kunde sova så började jag fundera på vad jag ska packa ner åt mig och ungarna när vi ska sova hos mamma. Calle ska nämligen åka till High Chaparall över helgen med jobbet så då tar jag med mig barnen och sällskapar med mamma istället för på lördagen ska vi till min kusin som öppnar sin dröm, en blomsteraffär :-) Hur som helst, jag har löst vad jag ska ha med för nåt till mig själv, Leylia är väl också ganska klart och Vidar lurar jag fortfarande på... Tilläggas bör väl att detta är först om en månad. Och jag planerar redan vad vi ska packa ner. Helt vansinnigt. Faktiskt. Jag har för mycket fritid, trots att jag inte har nån fritid :-D

Nej. Nu måste jag sätta fart om jag ska få gjort nånting av allt det jag tänkt idag.

Update later.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0