Dag och natt.

Det är jag och Calle det.
Jag höll på att sätta middagen i fel strupe när jag såg t-shirten Calle köpt. Jag skrattade länge åt hur olika vi är.

Jag köpte förra veckan en topp som ser ut så här:


Romantisk och med lite blommiga broderier i ringningen. Söt som en karamell!

Calles t-shirt ser ut så här:
299144-3
Carpathian Forest - Anti-Human Anti-Life.

Hahahaa! Guud, jag tyckte det var så himla kul! Natt och dag. Det är olikheterna som är charmen liksom. Jag tillhör den där söta, dockiga, gulliga, blonda, pastell-skaran. Calle tillhör den där mystiska, mörka, lånngåriga, drägg-skaran ;-)
Nu till lite djupare funderingar: Hur kan två människor som är så tokigt olika finna varandra? Det borde ju krocka någonstans? Winnerbäck och black metall (skrål och skräl) liksom. Jag tror jag bryter ihooop! :-D Jag kan lova att det finns ingen som kan få mig att skratta som Calle (okej, barnen ligger honom hack i häl).

Kommentarer
Postat av: Marja

Vilken söt topp! ;)

2007-12-23 @ 15:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0