Dagens

Dagens lättnad: Vidar håller inte på att bli sjuk. Han håller på att få en bumling. Tre tänder till, sen är det fullt :-)
Dagens stolthet: Jag har för första gången i hela mitt liv gjort egen pepparkaksdeg!
Dagens svåra: Att få Leylia att komma till ro för förmiddagsluren.
Dagens mat: Helstekt kyckling, sås och ris.
Dagens läxa: Det är tydligen bara snälla barn som får julklappar, och det är tydligen inte alla som tycker det är roligt att ge bort väl utvalda paket till andra. Det lärde jag mig av att läsa Ledaren i D.N. (inte dagens)
Dagens bästa: Att mysa med ungarna. Att se knattarna från väckiningen på morgonen tills de kör slut på reserverna på kvällen. Det är lycka!
Dagens mys: Frost! Det är fortfarande vitt ute!
Dagens projekt: Papper. Papper, papper, papper! Kort och kuvert på lådan.
Dagens låt: Grace Kelly - Mika. About you now - Sugarbabes. Man dansar automatiskt! Man blir glad och får en sån där skön känsla i hela kroppen!
Dagens tack: Min mamma och Calles föräldrar. Bara för att dom är världsbäst!
Dagens roligaste: Hallåå! Är du koko i nöten!? Dom där grejerna är inte leeeevande... Tarzan. Apan och elefanten är bäst! Jag kan inte sluta skratta!
Dagens mening: Getting angry doesn't solve anything.
Dagens sämsta: Min trasiga handled.
Dagens insikt: Det vänder! Det kan bara bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0