Inspirationsenergi och visioner om verkligheten

Guud, jag har så mycket insiprationenergi så det kliar i hela kroppen!
Igårkväll kollade jag upp information ang. tidsfördriv. Tidsfördriv både för mig och för barnen. Och helt plötsligt fick jag massa energi, från ingenstans! Jag hade skitsvårt att somna bara för att jag tänkte på alla mina nya, roliga, spännande idéer!

Igår fick jag hem nya nederdelen till min julaftonsoutfit. Första försöket var helt åt skogen för stort. Jag har väldigt svårt att veta min egen storlek efter två graviditeter. Man går visserligen upp succesivt, och kläderna blir efter hand tajtare och tajtare. Men efteråt så rasar extrakilona bort, och helt plötsligt står man där och tror att man fortfarande har gravidmage och drar stl 42. Men hejsanhoppsan, det behövdes visst bara 36. Bah! Inte för att jag inte är nöjd med att nästan ha fått bort dom där tio kilona jag tjatat om i flera månder, men inget gott som inte för nåt ont med sig ;-)
Idag ska jag iaf testa min outfit och kolla så verkligheten lever upp till min vision ;-) Och så ska jag kolla vidare efter "träningskläder" :-D

Nu ska vi titta på Bernard & Bianca i Australien. Det blir mys idag. Bara massa mys! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0