En helt vanlig, skittrög fredag.

Är det +grader ute eller vad är det frågan om!? Snön på balkongtaket är nästan borta, jag som tyckte det var så mysigt i sovrummet när det låg snö på balkongtaket som gjorde sovrummet så där höstmörkt och mysigt.
Jag är trött idag. Supertrött, och jag förstår inte varför. Jag somnade vid kvart över åtta igårkväll, vaknade vid kvart över elva, gick upp och tog hand om tvätten i tvättmaskinen, sen gick jag och la mig mellan mina söta element igen, och sov till halv nio imorse. Ändå är jag dödstrött, och huvudvärken sitter där den sitter och verkar inte ha några direkta planer på att ta vägen någon annanstans.
Jag har fått dille på att åka till Polarn och Pyret - igen. Leylia behöver en ny mössa, och jag har precis varit in på hemsidan och hittat en som är helt perfekt! Eller rättare sagt; Jag har hittat TVÅ som är helt perfekt :-)
Well. Det återstår väl att se när vi kommer iväg till min favoritbutik. Inte det här årtusendet iaf, det kan jag lova. Jag skulle utan större problem kunna bränna en hel förmögenhet på just Polarn och Pyret. Frågan är ju bara varför dom inte öppnar en butik i den här stan igen? Eller ännu bättre, Po.P Shop Online!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0