Flaskor och burkmat.

Min söta dotter tar flaskan bättre och bättre! idga åt hon riktigt mycket ur flaskan, vid ett tillfälle (dagens enda tillfälle). Och så åt hon puré för första gången, Blomkål och potatispuré. och hon tyckte det var smaskens! Hon hade säkert kunnat äta upp hela burken i ett svep, men mamma är snål och bjussar bara på teskedsstora portioner åt gången. Hahaha!
Vidar blev supernyfiken och fick ju givetvis smaka lite på purén. Att jag inte dog! De miner han gjorde var ju obetalbara! Jag skrattade halvt ihjäl mig. Han är så söt, ungen min :-)
Puréer och flaskor, alltså. Usch, min lilla tös håller på att växa ifrån mig. Hur ska jag överleva utan att ha en bebis som hänger i tuttarna på mig dygnet runt?!

Och så måste jag bara få tillägga:
Jag är tamejfan världens bästa (nåja) mamma! Mina barn kunde inte haft det bättre :-)

Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag och Design hjälp

kan fixa en header åt dig du är ju trots att mitt största FAN :D

2007-11-08 @ 19:52:44
URL: http://KimJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0