Mycket upprörda känslor på en gång.

Alltså, ibland blir jag bara så jäkla less! Less på att jag ska vara den enda som drar lasset, less på att vara den enda som försöker, less på att vara den enda som tar initiativ, less på att vara den enda om hela tiden gör allting. Jag är less på att vara den som tjatar, för att det överhuvudtaget ska hända nånting. Jag är less på att dela ut order hit och dit, för att andra inte kan dra sitt strå till stacken. Jag är less på att andra bara skiter fullständigt i vad jag säger. Jag är less på att andra skiter fullständigt i allting som jag är inblandad i. Jag är less på att bli överkörd!
Jag är helt enkelt bara jävligt less!
Trots att jag lever (i den mån det går) efter "Vill man ha nånting gjort så får man göra det själv". Problemet är bara att om man gör allting själv så får man sedan höra, på omvägar: "Varför sa inget nånting till mig?" av nonchalanta människor som börjar bry sig först när det är försent. Jag ger chans på chans, men i slutändan framstår jag ändå bara som en tjatkärring.
JAG BLIR SÅ FÖRBANNAT LESS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0