På promenad genom Lextorp

Vi tog oss en promenad förut trots allt. Och tro't eller ej, men det kändes mycket bättre. Förkylningnen vart inte alls lika jävlig när vi var ute. Och tuggummi gör att täppta näsor släpper, en erfarenhet att tänka på.
Vi kom till apoteket och fick vänta lite, det var ovanligt mycket folk för att vara vid den tiden. En söt liten farbror (som väntade på sin fru som betalade) tittade på mina sötnosar och sa: "Ojoj, det var full vagn det där :-) Är det en flicka och en pojke? " Och sen frågade han om dom var tvillingar. Hejå hå! "Nej, nej, det skiljer 1½år" , svarade jag då. Där ser man, såpass lika är dom små liven alltså :-D
Han var så söt den lille farbrorn. Och när frun hans var klar i kassan så sa han "Hej då, ha det bra" till oss. Jag höll på att smälla av! Vilka trevliga människor! Såna som dom stöter man inte på särskilt ofta nu för tiden..... På veägen hem släppte jag ner Vidar och han sprang och sprang  tills beneninte orkade så då fick han sakta in och gå istället, och fundera. Han är på promenad i sin egen lilla värld och jag bara tittar på honom och undrar vad som rör sig i huvudet på honom när han ser så drömmande och frånvarande ut :-)
Sen blev det skrik och panik, och jag bar honom hem. BAH! Varför blir det alltid så?
Det slutar med gosekramar iaf, Vidar kryper upp i knät på mig och kramas och så kan vi sitta sådär hur länge som helst och bara kramas och grina på kapp :-D

Jag har nyss fått i mig dagens middag. 2 timmar tidigare än vanligt, men suget visste inga gränser och man får ju passa på att få sig lite matro medans Vidar också äter och lillstrumpa sover :-) Det är helt värdelöst att äta eller dricka nånting just nu, jag känner ju ingen smak what so ever! :-[

Jahaja, och vad ska jag hitta på nu då? Det är ju 3½timme kvar tills knoddarna ska i säng. Och jag med för den delen. Det blir inget Desperat på teven idag. Jag skiter i't. Jag behöver min sömn. Min beautysleep. Hahaha!

Kommentarer
Postat av: KimJ

jasså andra smaker gott :D

2007-11-06 @ 17:05:04
URL: http://KimJ.blogg.se
Postat av: Marja

Hoppas du blir frisk snart vännen! Jag drömmer om dig hela tiden, att vi träffas, i natt var du och Calle och barnen hos min pappa och jag skulle åka dit för att träffa er. Hahaha. Magnus säger att vi måste åka och hälsa på er så jag slutar med de här drömmarna. :) Kram!

2007-11-06 @ 19:02:48
URL: http://marjasoder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0