Smält mammahjärta

Alltså, mina barn är det sötaste och charmigaste jag nånsin stött på!
Jag läste tidningen i lugn och ro i köket, medans Vidar tittade på Barnkanalen - trodde jag tills jag hörde bebisröster från övervåningen. Då förstod jag att han hade väckt lillasyster, så jag skyndade mig upp för att se så hon inte var på väg ner i golvet. Väl uppe i hallen såg jag att det lyste på Vidars rum och att dörren var igenknuffad såpass att dörrstoppen tog emot. Vidar hade tänt Kalle Anka-lampan över sin säng och krupit upp och lagt sig bredvid lillasyster. Där låg dom och diskuterade viktiga saker, lät det som :-D
Mina charmtroll, mamma hjärtat smälter! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0