TidningsMassakern

Min söta dotter (som inte vill komma till ro på kvällen) har förstått att det närmar sig jul och för att försäkra sig om att mamma inte ska missa något mucho viktigt i leksakskatalogen så sprider hon ut sidorna över hela golvet, sen kryper hon iväg och jagar sida efter sida. Antingen ratar hon sidan, eller så pratar hon allvarligt medans hon sopar golvet med de mest intressanta bladen. Det är då man förstår att det nog var något roligt (eller bara smarrigt att tugga på) just där :-D
Vidar sover iaf, för längesen dessutom. Allt enligt min tidsplan, äntligen kanske det kan bli ordning och reda på sovrutinerna i det här huset. Det är bara Leylia som prompt ska trotsa mammas önskan om två minuter för sig själv på kvällen ;-) Men vad gör man inte för sina barn, den här tiden är snart förbi och då kommer man längta tillbaka till när dom satt och myste med en i soffan framför en tecknad film :-) Mys på!

Kommentarer
Postat av: Anna

Min dotter kommer ofta till ro om man smeker henne på kinderna och kliar henne i håret.. Jag viskar att jag är hos henne och att jag älskar henne över allt annat! Det brukar funka.. Lycka till nu! Kram

2007-11-18 @ 21:22:22
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Anna

Hihi.. Dom är så lika alla barn när dom är små.. Det är ganska farcinerande faktiskt! =)
Tack för din snälla kommentar! =)

2007-11-19 @ 21:18:05
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0