Update

Jag har fått tider hos tandläkaren för att äntligen få fixat mina tänder! Det är fyra år sen jag möblerade om i munnen på mig själv, på ett skumparty på dåvarande KK. Min tandläkare höll länge på att fxa och dona med mina stackars bissingar, tyvärr fick vi inte det resultatet vi ville ha. Men nu ska vi få ordning på det :-)

Vi har åkt på en dunderförkylning jag och Leylia. Vidar och Calle har klarat sig men jag och dottern min snorar på kapp. Fy, det var längesen jag kände mig så här risig :-( Jag som aldrig är sjuk heller, eller väldigt sällan iaf. Då känns det ju sju resor värre när det väl inträffar :-[
Jag känner mig inte nåt sugen på att gå ut idag heller när jag mår så dåligt. Stackars Vidar blir lidande för att jag och lillasyster är urdåliga..... Nåt litet får vi väl ändå försöka oss på lite senare, annars kommer mitt mammasamvete sparka mig i röven....
På tal om mamma, så kommer min söta mamma hit ikväll. Hon ska sova här. Ååh, vad mysigt :-) Jag funderar på om jag inte ska skicka iväg henne till GodisJätten eller nåt. Men så blir man ju som sjukt sporrad när nån säger att man gått ner och då är det inte lika gott med godis och onyttigheter längre. Haha! Mormor har sagt till mig två gånger på en vecka "Men vad tunn du har blivit, Lotta!" och då kan jag inte låta lbi att krama henne och säga att "Åååh, tack! Vad söt du är mormor!" :-) Det är väldigt underligt, för mormor verkar vara den enda som ser det ;-)

Alltså, Vidar är ju helt klart största källan till asgarv! När man tar fram en ny blöja så pekar han på den han har på sig och säger: "TITTA!" Och så juckar han fram och tillbaka så blöjan gungar, och jag skrattar ihjäl mig! :-D
Allting är Titta. Titta. Titta. Titta. Titta. TITTA! Haha! Eller så tar han sin Bobby Car med släp och lägger ner all mat som hör till hans kök och lägger i släpet och kör iväg :-)
Och förut idag när jag skulle hänga upp tvätt så gick Vidar till tvättkorgen och tog upp ett par trosor, sen gick han och ställde sig under torkställningen och pillade upp trosorna mellan snörena för att dom skulle ligga där på tork. han är la för söööt! :-) Man märker ju verkligen att dom gör som man själv gör :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0