Update

Guud, jag har sovit så dåligt inatt. Varför vet jag inte. Jag kan inte ens skylla på att leylia har ätit konstant, för det vet jag inte om hon har gjort. Jag tror att jag hörde Vidar tassa ut i hallen inatt. Vad klockan var vet jag inte.
Igårkväll när jag lagt Leylia i spjälsängen så gick jag ner, gjorde mig redo för sängen och sen gick jag och la mig. Men istället för att stensomna (vilket jag borde gjort, för jag var dödstrött) och njuta av att ha hela sängen för mig själv, så låg jag där och väntade... och väntade.... och väntade.... och väntade. Till slut pep damen i spjälsängen och jag gick upp och lyfte över henne så hon låg nära mig. Först då kunde jag somna.

Igår var vi i Vänersborg, jag och barnen. Vi var på skolan, fikade och uppdaterade oss om vad som hänt sen studenten, och så hämtade jag min skinnjacka som dom lagat åt mig. Sen gick vi till min mormor, träffade kusinen och hennes kids, åt mormors supergoda mat och fikade tills jag nära på hamnade i koma. Men gott var det iaf :-)

Idag är jag bara på helt vansinnigt pissigt humör. Jag känner mig som en städkärring som inte gör annat än att plockar, torkar, tvättar, städar, matar, you name it! Bah! Lite terapimålning hade suttit fint. Men vem går ut och målar en fredag, när Calle äntligen har tid att sitta ner med mig en stund!? Jag borde nog göra det. Faktiskt.
Vidar sätter sig på tvären, och när han inte gör det så ska han bara vara i knät, precis som lillasyster. Jag får inte ens andas i fred! Han gnäller, gäspar, gnuggar sig i ögonen.... Hade det inte varit så hysteriskt kass väder idag så hade jag tagit med mig barnen ut.
Jisses. Jag har inte ens lust att åka in till stan imorgon. När jag inte har lust att shoppa och bränna pengar, då är det illa! Men shoppingsuget kanske kommer tillbaka under natten?

Nu ska vi titta på Aladdin, äta tablettask och bara mysa en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0