Utseendefixering

Jag kollade en liten stund på Fab5 i helgen. Det var nog nån urgammal repris. Hur som helst så skulle dom fixa en kille som ville bli fotomodell. Dom kollade hur han bodde och sen åkte dom hem till hans tjej, där hittade dom en sparbössa där det stog "Boobjob", för att hon sparade till just detta. Det gav mig den brilljanta idéen att jag ska göra detsamma - märka en sparbössa med texten "Boobjob".
Faktum är att jag har en jättefin sparbössa som jag fick när jag var skitliten och det kanske är dags att börja använda den nu? Men med tanke på att jag varit gravid två gånger och alltså ammat två barn, så har jag därigenom varit med om att tuttarna exploderar och blir gigantiska och jag vill verkligen inte (som många, många andra) ha som typ FFF-kupa.
Nej, nej. Jag vill ha Paris Hilton-tuttar.
Calle är emot hela grejen och tycker att vi har annat att spara till. Bah! Vad kan möjligtvis vara viktigare än ett par nya tuttar, för mitt välbefinnandes skull!? Det handlar inte om att jag vill visa upp mig för någon (fast det skulle ju onekligen vara skönt att slippa skyla sig för sig själv liksom). 
Men faktum är ändå att, med eller utan tuttfix, så är jag snyggast med kläderna på. Det är sant. Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0