Vansinnesutbrott!

Alltså, för andra gången idag så ringer telefonen utan att det är någon i andra änden. Att det sista samtalet kom efter kl.20.00 gör mig minst sagt vansinnig! För helvete (på ren svenska)!!! Jag har två små barn, som båda nattas vid den här tiden, så ge fan i att ringa så jävla sent! Jag skiter i vem det är, det kan vara GodisKungen om det så vill men ingen, INGEN får ringa hit efter kl.19.00! Visa lite jävla hänsyn tack!
Ta t.ex. ett telefonbolag som hade ett förinspelat samtal som gick ut kl.18 och kl.20 förra veckan. Helt vansinnigt om ni frågar mig. Det var dessutom ett telefonbolag som vi inte ens är kund hos. Bah!
Gör mig inte förbannad en gång till!!!



20:30
Okej, så nu vet jag vilka idioter det är som ringer hit så jävla sent! Telefonbolaget, i vanlig ordning. De söker Calle. Imorgon ska jag ringa dit och be dom ta bort oss från deras jävla uppringningslista och påpeka att vi inte är kund hos dom och vi vill heller inte bli kund hos dom. Vad är det för jävla tider dom ringer liksom!? Ååååååh!
(Nej, jag bad inte den där trevlige killen som ringde att fara och flyga, jag avslutade samtalet fort som tusan eftersom jag var mitt uppe i att skicka ett snusk-sms till Calle, vilket jag anser vara mucho viktigare. Telefonbolaget kan vänta tills imorgon.)


Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag och Design hjälp

kan jag få din mail eller så mailar du mig klar med din header :D han du sådant med hur man sätter in den och så? annars kan jag fixa det med bara för du har vip ;)

2007-11-08 @ 20:33:48
URL: http://KimJ.blogg.se
Postat av: Charlie

NIX är en bra uppfinning....
anmäl dig där...
visseligen händer det att man blir uppringd ändå, men det är sällan och då har man rätt att be personen och företaget som ringe att fara och flyga

2007-11-10 @ 08:14:01
Postat av: Malin

Provat att dra ur telejacket? Eller att sätta på ljudlöst?

Här dras ofta telejacken ur, för lite lugn o ro.

2007-11-12 @ 12:21:18
URL: http://esteri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0