Världens bästaste (mammbo)

Jag gick igenom mina "Favoriter" på datorn. Ojojoj, vad mycket skräp jag hittade! Så jag rensade lite, men bara lite :-D Sen tog jag mig vidare till www.winnerback.net, klickade mig vidare till skivorna och blev vidareskickad till www.cdon.com. Där insåg jag att, tro't eller ej, jag har tamejfan inte hört hans nya album än! Den släpptes 26/9! Men efter en nogrannare kik så insåg jag till min förskräckelse att jag har ju för sjutton inte ens hört "Om du lämnade mig nu", och den släpptes (håll i hatten) 22/8! Jag har tamejtusan missat alltihop! Hur kunde jag missa något så sjukt viktigt?! Jag som har väntat och väntat, längtat och suktat. Och så missar jag....
Det där var ju psykiskt knäckande.
Hur ska jag kunna återhämta mig?! Genom nya skivan kanske? Jag ska förklara för Calle sen att jag är faktiskt världens bästa mamma, och utan tvekan världens bästa sambo, men att man kan inte vara världens bästa mammbo utan Daugava! (Någon som har nån koll på hur man ska uttala det där?)

Back to my bäjbies. Nu ska vi gå till farmor och farfar och barnens bästaste pompis; Farbror David.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0