Appropå absolut ingenting

Jag såg grannens snickare gå förbi här utanför. Han röker. Hela tiden. Jag tror inte att jag sett honom utan en cigarett i mungipan mer än två gånger, på sin höjd. Och varje gång jag ser honom så kommer jag att tänka på alla dessa människor som röker upp till två paket om dagen. TVÅ PAKET!? Gör dom inget annat? Jag har själv sysslat med det där (rökt alltså) och visst kunde det utan större problem gå ett paket under en night out liksom. Men alltså aldrig mer än 8-10 på en dag. Om ens det. Och alla dessa vuxna männsikor, som för det mesta har ett jobb att sköta, hur hinner dom smälla i sig upp till två paket om dagen?
Tanken slår mig varje gång jag ser honom (han har varit här sen i april/maj) och nu måste jag bara ventilera, och kanske finns det någon som kan stilla mina djupa funderingar? ;-)

Kommentarer
Postat av: kimJ

jaa vist var den :D

2007-10-03 @ 15:20:49
URL: http://Kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0