Fredagskvällen

Alltså, jag har tvångstankar! Varenda gång jag är hos (barnens) farmor och farfar så måste jag diskutera tillvaron med vågen. Och gissa om jag blev besviken när den textade ur sig ett "ERR" då jag kollade hur jag ligger till. Men till slut kom vi fram till att det har nog lättat sen sist :-) Men jag fick lova att sluta baka kladdmuffins och vågen fick lova att hitta lägre siffror. Snacka om deala med djävulen! Bah!
Hur kan man orka lägga så mycket vikt vid sin vikt liksom? Bara en sån sak borde ju få en att rasa....

Vi hade iaf mucho trevligt ikväll. Trots att jag och Leylia är aptrötta. Och trots att Vidar visar sin järnvilja "Mer ketchup.... Mer...mer...mer.... JAG VILL HA KETCHUP!" Hade han kunnat utala just de orden så hade han säkerligen gjort det ;-)
Och Joel. Lille Joel. Jag har fått så mycket komplimanger från farbror Joel så han är väl helt slut vid det här laget. Han har varit snäll för en hel livstid ikväll. Jag är undantaget. Jag är inte som alla andra. Jag tacka & bockar, bugar & trugar. Han har aldrig sagt så mycket snällt till mig (säkert inte till någon annan heller) på så kort tid förut. Eller överhuvudtaget.
Tänk vad olika syskon kan vara ibland:
David - Han är verkligen alltid snäll och trevlig! Det slår liksom aldrig fel.
Calle - Han är snäll nästan hela dygnet, och trevlig alla timmar utom de på morgonen ;-)
Joel - Han är aldrig snäll, och sällan trevlig. Utom idag då.

Kommentarer
Postat av: Robban

Jag har nu gått upp 3kg sedan midsommar, för första gångeni mitt liv väger jag nu över 70 ;)

2007-10-06 @ 22:13:03
URL: http://www.robertryden.com
Postat av: Calle

"Joel - Han är aldrig snäll, och sällan trevlig."
HAHAHAHAHA!!! ROFL!

2007-10-08 @ 00:03:32
URL: http://calledonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0