Hahaha!

Ibland kan man verkligen börja undra hur sjutton det står till i huvudet på mig....

*Igårkväll skulle jag tända fönsterlampan i Vidars rum. Jag gick dit, och började dra ner persiennerna. Jag kom på mig själv när de var halvvägs ner, drog upp dom igen och gick ut därifrån. att tända lampan glömde jag ju givetvis bort....
*Undrar hur många gånger jag har hällt vällingpulver i kaffefiltret istället för kaffepulver? Imorse var inget undantag, men som tur är så kommer jag på mig själv innan jag hinner dra igång bryggaren.
*Idominsalva, Helosansalva - you name it! Ibland är det nära att man tar helt fel på tandborsten....
*Blöjan bak-och-fram. Men jag vet iaf att jag inte är ensam om att lyckas med detta :-D Jag har även lyckats ta på både mig själv och barnen kläderna bak-och-fram och utoch in. Helt sanslöst!
*Igår gjorde jag nog det bästa - jag plattade håret, noga och ordentligt. Sen gick jag ut i regn. Ge mig en vild gissning på hur du tror att håret såg ut när ajg kom in igen? Inte fan var det platt längre iaf :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0