Lördagsfrågan

Tror du på livslång kärlek / Leva lyckliga i alla sina dagar?


Kommentarer
Postat av: Kajsa

alltså. eftersom jag är av den sorten att jag tror att allting kan funka bara man tänker fint.. så JA! jag tror definitivt att man kan leva med samma person och älska varandra tills man dör. Man kommer nog gå igenom bättre och sämre tider såklart, men jodå. jag är helt övertygad om att jag kommer älska lars tills jag dör. det är bara att be för att han kommer göra detsamma med mig :)

sen finns det livslång kärlek på många sätt. jag kommer alltid ha en livslång kärlek till familj och vänner, vad som än händer. och jag kommer alltid ha livslång kärlek till fina resor. när man går ur ett plan och ljumma vindar slår mot ansiktet. det är kärlek det! :)

2007-10-20 @ 13:45:04
Postat av: Annelie

Ja tror på de.. JA!! Om man inte tror på de så kommer de ju verkligen inte funka.

2007-10-20 @ 14:08:29
Postat av: Dryden

Framtiden blir vad man gör den till.

2007-10-20 @ 14:45:45
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Marja

Absolut, om jag inte trodde att ett förhållande skulle hålla hela livet vore det helt meningslöst att ens ha det.

2007-10-20 @ 14:56:50
URL: http://marjasoder.blogg.se
Postat av: Dryden

Alltså, förtydligande från min sida. Givetvis kan man älska någon för evigt, men likväl kan det skita sig i övermorgon beroende på hur livet och framtiden artar sig. Så att på förhand konstatera att "så här blir mitt liv (dvs "jag älskar
förevigt") är förvisso inte bara gulligt utan också statusen på ens tankesätt - idag. Ingen, och jag menar ingen (nej, inte ens du eller du eller du eller någon annan) kan svara på hur man tänker eller hur livssituationen ser ut om tio år).

2007-10-20 @ 15:11:18
URL: http://www.dryden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0