Lycka och Kvällsro

Idag när jag kom ut ur duschen så tänkte för mig själv att "Jag ska nog ta och testa mina gymnasiejeans, vem vet jag kanske kommer i dom..." Jag kallar dom "gymnasiejeans" eftersom det är de enda jeansen jag har kvar från min tid på gymnasiet och jag köpte dom på Vero Moda i Östersund när jag gick andra året... Dom har hängt med ett tag, men är ändå knappt använda eftersom jag knappt kom i dom när jag köpte dom. Hahaha! Tragisk jag är va? ;-)
Jag provade, och kom i dom - utan att ligga ner och utan att dra in magen (nåja, andas in lite fick jag ju göra). men de passade! Jag kunde sitta ner, jag kunde röra mig i dom! Det är mer än jag kunnat på länge! Lyckan var total! :-)
När jag ändå var i farten så provade jag ett par byxor som mitt hjärta vägrar slänga. Mina partypants som jag festade runt i sommaren 2003 (när jag träffade Calle, därför kommer jag ihåg). Herrigud, jag låter ju helt sjuk!!! Hahahaha! Jag kom i dom utan ansträngning, jag knäppte dom utan större ansträngning, men om ungefär 5 kilo så sitter dom nog som dom ska :-)
Lycka, lycka, lycka!!! :-D This is me in a nutshell..... Ytliga människa!

Jag har hittat ett nytt te från Friggs. Det är ett örtte som heter Kvällsro. Kvällsro my ass! Det är ironi så det skriker i muggen när jag står där på en fot, i farten och dricker mitt Kvällsro med en unge som hänger på armen och en som hänger i benet. Hahaha!
Jag fixade barndomsmiddag förut... Levergryta. Ja jag och Calle tillhör den lilla skaran som äter sånt. Nu Räknas även Vidar in i den lilla skaran. Döm om min förvåning när han skulle äta upp min mat! Haha!
Han har knappt brytt sig om min mat alls, nånsin. Det är Calles mat, Calles tallrik, Calles glas. Men nu skulle han ha mitt... Jag kunde inte ens hålla mig för skratt! Han är la för söt... :-)
Nu har dom iaf somnat båda två. Så nu ska jag ta mig en bit Toblerone, sen ska jag sätta mig och kolla på gårdagens Grey's.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0