Onsdag

Natten har varit en aning kaotisk. Först vaknade Leylia och gallskrek! Jag luskade snabbt ut att det var Vidar som masat runt och skallat henne. Lilltösen, hon vart så ledsen! Det väckte ju givetvis Vidar, som inte ville somna om i vår säng, han var mer sugen på att titta på film. Så Calle fick snällt flytta tillbaka från Vidars rum och så gick jag in och fick honom att somna om igen. Efter det vet jag inte riktigt hur många gånger Calle var inne hos honom.
Den här natten resulterade i sovmorgon :-[
Morgonen började på det gamla vanliga viset med gap och skrik. Vid första blöjbytet blir Vidar helt galen och skriker för allt vad han är värd. Jag har ännu inte lyckats lura ut vad det är han har fått för sig när det gäller dagens första blöjbyte.
Vädret suger, så det blir inget fotande i skogen idag :-[

Alltså, hur mycket orkar man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0