På jakt i terräng

Alltså, blev jag bortskämd när jag gick på NFI?
Jag har nu ringt runt till fyra olika salonger för att ta reda på hur mycket dom tar för att bleka slingor, och hur lång tid det kan tänkas ta. Med tanke på Leylia och amingen så kan jag ju som inte sätta mig i hur många timmar som helst för att bli blond igen. Men så tappar jag sugen fullständigt och känner bara att "Näe, jag skiter i alltihop." Jag blir sån vid motgångar. Men priserna kryper neråt och tiden går åt samma håll, vilket ju är positivt :-)
Sista stället jag kollade är en salong där jag gått tidigare, och som jag vet är superduktiga. Jag är sugen på att ringa och beställa tid. Faktiskt. 
Vilken jävla nytta jag har av min frisörutbildning! ;-)

Sen var jag inne och kollade om/vad det kostar att byta efternamn. 1500 spänn! För att ändra några sketna bokstäver! Det är ju sinnessjukt!

Vi har iaf vart ute på promenad i skogen. Mysigt värre, och riktigt härligt väder! Jag fick ta av mig tröjan och gick i bara kortärmat. Guud vad härligt! Vidar gick en bra bit, men sen blev han trött och orkade itne mer. Jag satte honom i vagnen, vilket resulterade i att han blev hysterisk! Det var bara till att ta upp honom igen, och då fattade jag snabbt att han ville bli buren, inget annat. Så jag lyfte upp honom och då bjussade han på en puss, det var ju gulligt ;-) Så, idga har jag lärt mig att köra syskonvagn i terräng med sovande bebis och bära en tung tvååring på armen, samtidigt.
Vi hade iaf supermysigt och Vidar var helt fascinerad av allt han såg! :-D

Klockan är nästan 18 vilket är lika med maaaat! :-)


Kommentarer
Postat av: Marja

Ska du byta efternamn? Jag var också på liten promenad idag, om det räknas att jag gick till badhusparken och sen satt på en parkbänk där. ;)Hur skönt som helst var det i alla fall! Kram!

2007-10-03 @ 19:32:11
URL: http://marjasoder.blogg.se
Postat av: Charlie

Byta namn??!! Varför??
Gift er istället *ler*
*Charlie vill gå på bröllop, för här händer det då inte*

2007-10-03 @ 21:06:12
Postat av: Dryden

Byta efternamn? Inte längre en i det Drydianska släktet? WTF!

2007-10-03 @ 22:02:41
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Robban

Jasså, har hon för mycket pengar? ;)

2007-10-04 @ 00:02:26
URL: http://www.robertryden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0