Shoppaholic

Postorder (har visserligen en dålig klang i mina öron, men faktum är att nätshopping) är helt klart en småbarnsmammas bästa vän! Nu väntar jag bara på att man ska kunna nätshoppa på Maxi också, och få matvarorna levererade till dörren :-D
Jag kan ha viss förståelse för att Calle blir aningens trött på mig ibland....
Jag gjorde en beställning från H&M för snart två veckor sedan. Bara linnen. Jag älskar linnen, det är det bästa plagget jag vet. Men. Nu har jag ju upptäkt att det är helt åt skogen för kallt att gå i linne, även inomhus (och för klumpigt med tjocka, mysiga tröjor när det är dags att amma...) 
Min nya hobby verkar vara att spana på ginatricot.com och hm.com/se och en del andra sidor (ofta med barnkläder, leksaker osv...) Så förut då, när jag ändå var inne och tittade efter en supersöt klänning så hittade jag såna där härliga tjocka strumpbyxor! Tjockstrumpbyxor och kjol/klänning med en top under är ju bara mysfaktor sjuhundratrettio! Vill ha, vill ha, vill ha!
Men, eftersom Calle fyller 25 snart och är såååå krävande när det gäller födelsedagspresent så får väl jag gå naken istället. Fast det är kanske det han är ute efter? Haha! Skämt och sido.
Jag har börjat planera för julaftonsutstyrseln och vill se så där härligt mysig ut när det är mys(jul)afton och allt, så nu har jag fått dille på de här grejerna. Och även ett par enkla basic toppar. Snyggt, men enkelt. Funkar lika bra till jeans och kjol som till mysbyxor. That's höstmys på hög nivå!

Jag är rastlös, uttråkad... Och vaknade med vääääärldens huvudvärk som vägrar släppa. Och nej, jag tänker inte ta nån treo eller alvedon. Jag håller inte på med piller så länge jag inte är dödssjuk, om ens då. Så, jag får väl skylla mig lite själv då ;-)
Jag kanske borde påbörja mammas födelsedagspresent... Well, varför inte. Passa på liksom, det måste ju vara klart tills på söndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0