Sweet dreams....

Alltså, den här viktgrejen som jag blivit så besatt av har resulterat i de sjukaste drömmar. Natten till igår drömde jag att jag var på Maxi som var ungefär sjuhundraåttioelva gånger större än Maxi på Överby, och dom hade radat upp hylla efter hylla, gång efter gång med choklad! Anthon Bergchoklad alltså, i alla möjliga och omöjliga varianter - Babyrosa choklad, lakritschoklad, ljusgrön choklad, vit choklad, mörk choklad. Chokladlådor (Aladdin-varianter, fast 3kvm stora!) med chokladbitar stora som bouleklot! Runda bollar, platta runda rosa kakor med kokosflingor på som var 15cm i diameter! Centimetertjocka plattor med vit nougat i....
Alltså, det var helt sjukt alltihop! En helt bisarr dröm! Jag provsmakade varenda låda och dom bara smääälte i munnen. 
Börjar det stiga mig åt huvudet!? Hahaha!
För att stilla mitt sug så tog jag och bakade bananmuffins idag, som vi ska ha på Vidars födelsedag :-) Men jag behövde inte ens smaka, det räckte med att baka ihop dom :-D

Kommentarer
Postat av: Marja

Stackars dig, det är nog inte nyttigt att gå ner i vikt trots allt. ;) Kram!

2007-10-22 @ 19:23:15
URL: http://marjasoder.blogg.se
Postat av: Charlie

Jag tänkte väl det att du har gått ner en del.
Såg det nu vid senaste fikan...duktigt!!
Vill oxå få bort alla mina extra kilon. Hoppas på att dom försvinner när jag börjar jobba och springa som en tok.
Kunde jag tappa nästan 20 kg på Bk så...

2007-10-22 @ 22:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0