Tisdag 2/10


Jisses, idag kom jag upp i tid! Jag vaknade av att alarmet gick igång på mobil nr.2 som givetvis låg i hallen. När jag ändå stog där och, finally, fick tyst på telefonskiten så tänkte jag att "Vafan, jag är ju ändå uppe...." Frukost i lugn och ro och vilken brakfrukost sen! :-D Jag hann t.o.m läsa klart hela tidningen och tvätta håret innan Leylias mage kurrade så högljutt så jag kunde hört det ända ner till köket. Jag kröp ner mellan elementen och matade Leylia medans Vidar gick upp och satte sig framför teven med frukosten jag gjort iordning åt honom.
Jag har fått en låt på hjärnan, jag har bara hört (sett) den en gång med föll handlöst! "Chenelle ft. Cham - I fell in love with the DJ" Himmel vad bra! Man kan liksom inte sitta still! :-D
Winnerbäck i Uddevalla i november. Vad ska man säga om det.... Jag gråter inte över att ha några biljetter. Det tar emot att säga det. Jag har så mycket annat som roar mig just nu. Jag föredrar att vara hemma med knoddarna och samvetet skulle ge mig en rejäl omgång om jag så bara tänkte tanken på att hitta på nåt utan mina bebisar. Jag minns hur samvetet sparkade skiten ur mig på MetalTown 2006. Den ångesten vill jag inte vara med om igen! Jag sa redan då att när man skaffar barn så avsäger man sig rätten att ha roligt på egen hand, och det står jag för.
Hur som helst så nöjer jag mig med skivan (men den är å andra sidan ett måste). Winnerbäcks senaste alltså.
Idag kommer mamma hit, igen. Vi ska leka med blekning :-)
På tal om blekning så måste jag ringa firssan idag också. Och så måste jag ringa Telenor. Och så ska jag försöka hitta en lösning  på trots-terrorn, det kan ta mig resten av livet. Hahaha!

Kommentarer
Postat av: kim

svar: tack :D

2007-10-02 @ 10:00:07
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0