Today is my day!

Alltså, vilket tokflyt jag har haft idag! Jag har listat ut hur jag ska hantera Vidar när han blir så där tokhysterisk! 10 poäng till mig! Han vill bli kramad ju. Så enkelt var det, just nu iaf ;-)
Vidar har haft en hyfsat bra dag idag. Vi har redan varit ute på vår dagliga tur, min fyrakilometerspromenad. Vi trotsade regnet och stövlade (hahaha) ut i vattenpölar, lera och dränkt gräs. Leylia somnade omedelbart, Vidar gick en bit och samlade ihop saker att ge sin underbara mamma, jag fick bland annat ett snigelskal med en inneboende skiträdd snigel :-D En och annan kotte gav han bort också... Han är det charmigaste som nånsin gått i skogen!
Men jag måste få kasta lite dynga också. På alla dom som är ute och går med sina hundar i skogen här borta. Alltså, strunta i att ta med påsen och plocka upp bajset! Det är väl ändå bättre det än att det ligger ihopknutna bajspåsar längs med spåret? Hur skabbig får man bli liksom!? Det knallar omkring barn där! Snusk! Äckelpäckel!

Hur som helst så var Vidar supernära att somna (det var ju det som var själva poängen med att gå ut så mycket tidgare än andra dagar....) Men, no no! Han ville bara inte. Så vi gick hem igen, laddade en vällingflaska och Vidar tog plats i soffan framför Lejonkungen. Han somnade ändå inte.
Jag och Leylia satte oss nere, läste Sköna Hem som kom idag, drack Latte och åt skorpor (ser du Calle, jag äter visst när jag är själv). Nu tittar båda barnen på Lejonkungen "Ni ska kalla mig herr Griiiiiiiis!! AAAAAAAAAH!". Jag ska avsluta min prenumeration på Sköna Hem och sen ska jag göra mysungarna sällskap :-)

Today is my day :-)
/C

Kommentarer
Postat av: kimJ

inte hört av dig på ett tag :P hur äre? Kram

2007-10-12 @ 10:55:45
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0