Torsdagsfrågan

Vilket är ditt favoritgodis?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

beror ju lite på vad man är sugen på. men marabous choklad är ju aldrig äckligt. nappar brukar också funka, och sånadär svarta lakritsgrejor med pulver i. kommer inte ihåg vad dom heter.

2007-10-18 @ 14:34:23
Postat av: Marja

Lättare att svara på vad jag inte gillar. Älskar mjölkchoklad och de flesta lakritsgodisarna. Men jag är lite periodare med vad jag gillar.

2007-10-18 @ 21:33:04
URL: http://marjasoder.blogg.se
Postat av: Charlie

hummm...
Grillchips, jordnötter (som jag tyvärr upptäckt att jag börjar bli allergisk mot) och salta nappar..
Gärna allt samtidigt
*mumma*

2007-10-22 @ 11:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0