Underliga ungar

Alltså, jag har förmodligen de underligaste ungarna i världen.... Det enklaste sättet att få tyst på dom är att dammsuga. Helt sjukt, men de blir knäpptysta och hur lugna som helst. Vidar hjälper gärna till och håller i slangen, vilket resulterar i att man dammsuger på samma ställe i evigheter. Hahaha!
Förut förde dom ett jäkla liv, tills jag tog fram dammsugaren. Leylia somnade i gymmet på köksgolvet, det är inte första gången hon somnar till oljudet av dammsugaren. Vidar ville genast hjälpa till :-D Ibland har vi verkligen riktigt, riktigt roligt :-)
Jag tog tag i tvättstugan när jag ändå höll på, rensade lite och skurade tvättstället, det var alldeles tjockt med målarfärg.... Jag fick bort en hel del, men till det som är kvar krävs svinto.... Jahaja, om vi ska ta oss ut snart kanske...?

Och så en fråga: Är det ingen som vågar svara på mina frågor jag ställer om sexigt och osexigt? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0