Utmaning

10 sakar om mig
1. Är du singel? Nej, förlovad sambo
2. Är du lycklig? Ja.
3. Är du uttråkad? Med två barn hinner man sällan vara uttråkad :-D
4. Är du ledsen? Nej. Men jag blir lätt ledsen nu för tiden.
5. Är du italienare? Näe.
6. Är du gravid? Haha! Nej, det är jag inte.
7. Är du full? Nej, jag dricker inte alkohol. Full i fan möjligtvis ;-)
8. Är du en cooling? Givetvis :-)
9. Är du från Irland? Nej.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej! :-)

8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Man kan bli attraherad, men kär? Nej, det tror jag inte.
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Det har jag säkert, men inget jag lagt på minnet.
5. Har du kysst någon de senaste tre veckorna? Ja.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Jag vill tro det iaf.
7. Är du kär? Ja.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Nångång, kanske.

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Hår, ögon, muschliga armar och sittdelen :-D
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Några få nära vänner.
5. TV eller Internet? Leksaker
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola Light.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag och natt.
10. MSN eller mobil?  Vilka fjantiga alternativ.

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej.
2. Brutit ett ben? Nej. Men en spricka i handleden slutade med gipsad arm.
3. Gjort nåt du ångrar? Det har jag säkert men det är inget jag ägnar energi åt i efterhand.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, jag kräks bara av tanken.
5. Ljugit för någon du tycker om? Det har väl alla gjort nångång?
6. Ätit en hel tårta? Nej, inte allt på en gång ;-)
7. Gjort bort dig offentligt? Det har jag med största sannolikhet gjort.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja, jag var ung och dum och visste inte bättre. Haha!
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja. Stampe, Kim, Findus och Tarzan. Och ett dussin fåglar.
10. Velat försvinna? Ja.

Nu utmanar jag dig att göra listan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0