Ensam mamma söker....

Jag är inte sämre än att jag kan erkänna mina fel (de är få, så det är inte så svårt ;-) )
Jag slog på teven... I vanlig ordning, utav ren reflex slog jag på trean. Ensam mamma söker. Jag höll på att smälla av! Jag skrattade mig igenom de få minuter jag såg.... Egentligen skulle jag kollat på det där med Stefan och Christer, men det verkar som dom slutat sända det vid den här tiden på fredagar. Istället hängde sig teven på trean, och jag skrattade lika mycket åt det som jag brukar skratta åt S & C! Herrigud! Deras ex ställer upp i teve för att berätta (läsa innantill) hur fantastiskt människor de ensamma mammorna är. Jaha, och varför orkade inte ni med varandra då?
Alltså, hade Calle ställt upp i nåt sånt här skräp på teven så hade jag dött! Jag hade skämts ögonen ur mig!
Jag menar; den ena är  31 år. 31 år och redan desperat!? Trots att hon hunnit med tre barn! Desperat!? Det är ju så tragiskt så dte är ju knappt man tror det är sant!
Jag skäms ögonen ur mig å deras vägnar (de verkar ju inte ha vett på att skämmas själva, så nån får ju göra det åt dom liksom....)
Jisses, Calle kommer skratta åt mig när han får höra att jag faktiskt såg skiten! Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0