Smaskens!

Idag har jag bakat bananmuffins! Sååå gott! Vilket resulterat i att det inte finns så många kvar (jag kan inte behärska mig!) vid det här laget, och Calle har inte ens hunnit hem och smaka ;-)

Det är underligt - på bara några dagar kan det kännas skillnad och det känns som att kläderna sitter slappare, men så fort jag smäller i mig lite choklad/muffins/glass så känns det som jag har ökat igen! Inbillning eller? För så kan väl ändå inte kroppen funka heller (inte ens för nån som ammar liksom..)....

Hur som helst, idag blir det tacopaj, det är änna dags att börja fixa med käket nu så inte Calle hinner svälta ihjäl tills han kommer hem. Aaasch, jag skämmer bort Carln! ;-)

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0