Som sagt...

...jag köpte nya skor igår. Mina fötter blöder idag. Jag hann inte ens till farthindret imorse innan jag började halta. När det var dags att gå av bussen så ville jag inget hellre än att kryyypa till salongen! Det är som vanligt, inget nytt alls.

Jag fick med mig material till bokföringen idag! Wow! Jag kom ihåg, liksom.... Imponerande, må jag säga. Nu återstår ju bara att se om jag kommer få räknat ut nåt? ;-)

För er som missat det så finns det två "Dagens ros" i TTELA idag. En till mormor, farmor, farfar och farbror från barnen. Och en till världens bästa pappa och Carl från de tre bihangen :-D

Ikväll blir det utegrillad kyckling och tidigt i säng, för imorgon är det jobb som gäller :-)

Kommentarer
Postat av: Charlie

Åh!
Ja, grilla ska vi göra idag oxå!! I solen...*mys*
Om karln kan masa sig hem från garaget i tid vill säga...

2008-04-19 @ 14:03:08
URL: http://squirlett.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0