Update

Jag kan bara konstatera att jag omöjligt skulle kunna ha det bättre! :-) En Carl som svälter och sedan tänder grillen, bara för att vi ska äta ihop. Han städar, bakar, lagar mat, handlar och är världsbäst med barnen! Allt på samma gång! Man blir ju bara så tokstolt! Och imponerad! Jag kunde inte gjort det bättre själv (och det vet jag helt säkert, med facit in the hand).

En elake busschauffören har inte kört något mer. Det kanske är någon som fått tummen ur och ringt och klagat, för jag har då fortfarande tummen kvar....

Min mobil är lustig. Idag pratade jag med Daniel i tio minuter, utan minsta störning. Sedan ringde mamma och så blev mottagningen kass med en gång, samma gäller alla andra som ringer också. Konstigt? Ja, det kan man väl säga.
Sedan frågade Daniel mig om jag inte har något headset till telefonen (eftersom jag sällan kan hålla luren still när jag pratar). Så här löd den intressanta diskussionen:
-Varför använder du inte headset? (D)
-Jag har inget... Men jag tänkte få tummen ur och köpa ett, som jag pratat om i flera månader. (jag)
-Fick du inte med ett när du köpte telefonen?(D)
-Nej... Men jag fick med en sån där så jag kan lyssna på muuusic...(jag)
-Men alltså, vad har du för hårfärg egentligen? (D)
-Blond, mörkt och oranga slingor. Vadå? (jag)
-Det är ju samma headset! (D)
-Är det? (jag)
-Men suck... (D)

Ibland kan man ju bara skratta huvudet av sig! :-D
Så nu kanske jag ska se till att hitta lådan som telefonen bodde i, och kanske, kanske hittar jag igen tillbehören. Ordning och reda + Lotta = kaos och katastrof!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Jag kan tillägga att t.o.m mamma skrattade gott åt att jag trodde att headsettet jag fick med telefonen enbart gällde musiken... :-D

2008-04-11 @ 22:27:22
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0