Det gjorde ont...

Igårkväll när barnen precis somnat utspelade sig följande senario på nedervåningen:
-Jag snubblade ut från toa, slänger upp dörren och klampar rakt u i hallen. Precis där jag satte foten låg ett vhs-fodral. Gissa vart det hamnade? Mitt i hålfoten! Och gissa vad det efterlämnade? Ett blodigt jack rätt in i hålfoten!
Jag bet ihop jävligt hårt och fortsatte med städningen... Det tog ungefär en kvart, sedan kom Calle ner...
-Vad har du gjort?
-Någon (någon=Calle) har lagt ett vhsfodral på golvet, preciiiis där jag satte foten!
-Vad skulle det vara bra för?
-Jag ville bara veta hur det känns att hacka upp hålfoten....Det gjorde ont.
-Du som brukar gapa, skrika och svära när du gör sånt....
-I knoooow, men barnen liksom sover....
Sedan plåstrade han om foten på mig :-) Jag låg på golvetoch betedde mig som en treåring, i vanlig Lotta ordning "Ajajaj, det gör ont! Aaaaaj! Det svider!" :-D

Något som däremot inte gjorde ont, dte var när jag permanentade ögonfransarna :-) Guud vad jag lat jag har blivit! Allt för att få sova lite längre på morgonen :-)

Kommentarer
Postat av: Marja

12000:- var väl inte så dyrt? ;)Klart jag fixar buketten och du fixar mitt hår om jag någongång får gifta mig...sega män...

2008-08-12 @ 15:53:03
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0