Minnen eller minneslucka?

Jag tror jag skrattar ihjäl mig!
Jag smakade precis på en Martini.
Första smaken: "Naajs!"
Andra smaken: "Det här känns bekant på nå vis..." En hundradels sekund senare vet jag varför. Det är smaken av min första (ja, jag har tyvärr gjort fler än en) egenmixade häxblanding! Jag kan fortfarande känna smaken! Jag kommer nog aldrig sluta skratta! Herrigud, varför gjorde man så? Varför roffade man åt sig slattar i barskåpet? Och ännu värre - varför blandade man dom!? Men det är väl obligatoriskt.... Alla har ju gjort det någon gång.....


(På bilden är jag nyss fyllda 18 och har växt ifrån häxblandningar och intar istället red wine, som vuxna, mogna och ordentliga människor gör. Hahaha!)

Kommentarer
Postat av: Marja

Förresten, Grattis i efterskott!! Virrhjärnan har slagit till, tänkte på det samma dag till och med, men lyckades ändå glömma bort innan jag hann höra av mig... Så, grattis, grattis, grattis!! Kramar!

2008-08-24 @ 18:03:21
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0