39,5 och dumheter

Stackars sötskrutten har fått dunderhög feber inatt. Han har yrat och gråtit hela natten.
Igår kväll när jag la mig så ställde jag klockan på 06:45 för att jag och Vidar skulle gå upp och titta på Rorr1 som börjar kl 07 på Bolibompa. Han vaknade och var ledsen vid 06:30 så vi gick upp, tog tempen, gav alvdeon och välling och kröp ner i sängen igen. Jag anad att han inte skulle somna, så jag la mig brevdi och var redo att gå upp. Det tog inte långa stunden innan vid stuvade ihop oss i soffan. Med Vidar och apan på armen och säcke och kudde under andra armen knödde jag mig ut ur sovrummet och försökte stänga dörren så calle kunde få sova i fred. Sen satt jag och Vidar framför tvn i över en timme. När Rorr1 gick igång så piggade han på sig och fick fram några "Babba, goooo!" (Mamma, kom!). Då skulle han visa att det var räääserbilen på tv :-) Jag vet att han älskar det, därför ställde jag klockan så tidigt på vår lediga dag.... Sen valde han He-Man och lagom tills filmen var slut så slocknade han i soffan. Då vaknade Leylia. Snacka om skiftbyte :-D Jag bar in Vidar till Calle och båda två sover än :-) Leylia har badat och ätit välling och nu tittar tösungen på My Little Pony. Jag hade inget emot MLP förrän jag hörde vad hästjävlarna sa: "Man ska vara smal och vacker..." WHAT!? Det är ju för tusan en barnfilm! Ska barn runt året lära sig sån skit det första de gör?! WTF!!!
Jag ska kolla vilket av avsnitten det är och sen ska jag förbjuda det avsnittet! Vafaaan... En barnfilm.... "Smal och vacker"... Dummare har jag nog aldrig hört!
Nu ska jag ha mysstund med sötpuck nr 2.

Gott nytt år!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0