Dagens stora händelse...

Idag har jag klippt båda barnen. Vidar satt på en kudde på soffbordet med en klippkappa på sig och en pepparkaka i varje hand. Han tittade på Laban medans jag klippte. Han är nåt så jävla söt! Håret blev ännu lockigare nu när jag fick klippt bort de där tråkiga topparna. Hans hår ser ut som presentsnöre! Helt fantastiska lockar! Jäklar vad avundsjuk man kan bli :-[
(Jag letar efter en bild på en känd tjej med askrull till hår, men kan tydligen inte stava hennes efternamn så jag återkommer med bild under helgen....)
Leylia fick sitt första klipp. Det är inte mye att klippa av, men hon satt som Vidar och tittade på Laban. Det gick sååå bra! Det har aldrig hänt förut, men nu kan jag säga det: Jag har två urcharmiga nyklippta barn! :-D


Nu är det dags att dra igång den bärbara... Over och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0