Nöjd igår.

Igår när jag knallade till bussen var jag himla nöjd. Jag kände mig verkligen glad över att åka buss.
Jag gick förbi parkeringen och såg på avstånd när farfar (och fyra av deras grannar) skrapade rutorna på bilarna. Då kändes det verkligen fint att promenera 10 min till hållplatsen, huttra i fem min för att sedan hoppas på en uppvärmd buss där man redan ser ut genom fönstren ;-)
Jag tyckte synd om stackarna som fick stå där och frysa och skrapa rutor som aldrig känns så gigantiska som när det är snö och frost och skit på...

Dags för sängen om en lite stund. Det ska blir skönt det. Jag behöver verkligen sova...

Kommentarer
Postat av: Dryden

...fast i bilen slipper man stinkande pensionärer och snorvalpar som klottrar ner sätena. ;)

2008-12-31 @ 09:58:56
URL: http://www.dryden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0