4 sekunder

När jag publicerat förra inlägget så gav vi vällingtrollen en rejäl omgång! :-D Sen väckte jag Leylia, vi gick ner för att smaska lite gröt och jaga väck min troll med tandborsten. Kl.10 var vi redo. Då hade vi inte ens stressat... Helt galet! Så här snabb har jag aldrig varit utan att sluta som sönderstressad. Man lär sig....
Jag och Vidar lämnade över Leylia till farmor för en lekstund medans Vidar satt i tandläkarstolen, vilket gick bra. Han tycker inte om det, men mormor (tandsköterska) har tränat honom :-D Tandläkaren var ganska tafatt och jag fick säga att "Det gör inget att du skriker Vidar, då ser man bara ännu bättre..." Och sen fick jag dra ur tandläkaren informationen. "Ska jag höra av mig till försäkringsbolaget?" "Är det något att oroa sig för?" "Hur länge kan det dröja innan det är som vanligt igen, eller om det skulle bli problem?" "Verkade tanden lös?" "Behöver man röntga?" "Vda gör man om det blir si eller så?"
Det retar mig att han inte fick något efteråt, inte ens ett sketet klistermärke! Alla barn får någon duktighetsgrej när de har varit hos tandläkaren. Det bara är så...


Kommentarer
Postat av: Dryden

Besparingstider. Då dras klistermärkena först.

2008-02-08 @ 14:37:21
URL: http://www.dryden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0