Inspirationsinjektion

Jag har haft inspirationstorka hela veckan, men så igårkväll när jag skulle natta ViddeSkrutt så var det precis som att jag fått en inspirationsinjektion! Idéerna sprutade ur öronen på mig!
Byta rum och inreda om! Gardiner, färger, fontapet, möbler, lampor - you name it! (Det bästa är att Calle är med på mina fåniga idéer - än så länge :-D )
Nu har jag världens idéer och känner att jag bara måste printa ner, måla och rita upp bilderna i huvudet. Småsaker, som egendesignade kuddfodral (visst låter det löjligt. Haha!) måste ritas ner, annars har jag med största sannolikhet glömt alltihop innan dagen är slut, om jag känner mitt minne rätt.

Jag borde nog starta en inspirationsblogg, det är ju nästan det enda jag skriver om. Inspiration hit och inspiration dit och rosa inimellan....
En inspirationsblogg skulle nog bli en kvällsblogg, för det är när jag lägger barnen (eller mig själv) som hjärnan börjar arbeta ordentligt, den drar igång på högvarv så fort jag lägger huvudet mot kudden :-D

Kommentarer
Postat av: Lollo

det lät som en bra idé det där med egendesignade kuddfodral! Blir ju mycket mer personligt!

2008-02-02 @ 11:47:17
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0