Mys - på gott och ont

Inatt har jag sovit mellan barnen i den stora sängen.
Mysigt? Ja.
Obekvämt? Ja.
Trångt? Oh ja!
Utbytbart? Nej.
Att sova i skarven mellan madrasserna är inte bra för rygg, axlar eller nacke. Det stör sömnen, och det har gjort mig mer säker (än någonsin tidigare) på att en dubbelmadrass vore att göra min arma mammakropp en björntjänst!
På tal om sovrum så har jag äkt på värsta influensan! Jag har sovrumsinspiration! Jajemän. Ljusa väggar, tight om utrymme, textilier. Yes, om jag bara fick chansen så skulle jag kunna vara klar med sovrummet på 2-2,5 dagar utan problem! Har man lusten, viljan och inspirationen så kan man åstadkomma what ever liksom....
Även teverummet skulle kunna få sig ett redigt lyft, medans färgen i sovrummet torkar. Inspirationen flödar! Sådana här dagar borde man ta vara på....

Jag kände mig supersugen på en runda till ö.f idag, men Leylias näsa sätter käppar i sysselsättningshjulet. Med tanke på att jag svär över alla dessa föräldrar som ser ö.f som någon sjukstuga, istället för att hålla kidsen hemma när de inte är kry för fem öre! Well, med tanke på detta så kan jag inte släpa med Leylia dit, även fast Vidar skulle behöva det.... Det blir mys, och sedan lek, här hemma istället.
Borta bra, men hemma bäst. I alla lägen. Det är vad jag tycker....

Kommentarer
Postat av: KimJ

kul att du gillade design kul ide med orkar inet ändra nu men enare kanske :D kram

2008-02-13 @ 13:55:00
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0