Myskväll med sötungarna!

Sådana här kvällar borde vi ha oftare, jag och barnen. Vi har haft så himla mysigt!
Först badade båda två och så blåste vi såpbubblor och stollade oss. Sedan tog vi en sväng ner i köket och bakade två kladdkakor. Vidar tog bunken och visparna när vi var färdiga, han hade smet från hakan till ögonbrynen, och från öra till öra. Inte så konstigt med tanke på elvisp-visparnas storlek! Han är helt klart den sötaste tvååring jag nånsin sett! Charmtroll utan dess like!
Sedan åt vi lite kvällsmat och bara hade mys vid bordet. Efter det har vi bara lekt, i en timme, i badrummet och hallen. Helt sjukt! Dom har tussat runt så hälften hade räckt! Vidar provade pottan, som han avskytt tidigare och satte sig själv! Han har väl sett när lillasyster har lekt och kastat pottan, den blev väl mer intressant då :-D

Nu är det dags för kidsen och mig att sova...

Jag missade Private Practice på 4:an förut, någon som såg? Var det nåt att ha?

Kommentarer
Postat av: Charlie

Superbra seire!!

Och det finns inget som får en på så bra humör som att leka med dom små...

2008-03-01 @ 19:58:06
URL: http://squirlett.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0