Nu är det klippt!

Ja, jag klippte Vidar ordentligt igår.
Jag och barnen åkte till mamma medans Calle var hemma och arbetade på order från mig :-D
Väl hos mamma bakade jag bröd, kladdkaka och russinmuffins. Jag klippte Vidar och min mormor. Vidar var superduktig. Mamma påminde mig om att jag lovat att aldrig, a.l.d.r.i.g klippa barn. Hahaha! Jag mutade Vidar med choklad medans att satt fast i stolen och så sa jag att farmor förmodligen kommer jaga mamma med en träpåk när hon ser vad korthårig han har blivit.... Vidar sa många "mmm..." när jag pratade med honom under klippningen, jag vet inte om det var för att han höll med mig, eller för att han smaskade på choklad? :-D

Igår fick jag även ett trevlig telefonsamtal. Väldigt trevligt :-)
Håll tummarna!

Det känns som att Vidar har titta tillräckligt på tv för idag så det vore väl på sin plats att ta en promenad till lekplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0