Skitarns planstöp!

Mina planer om en eftermiddag i shoppingens tecken gick käpprätt åt skogen. Det retar mig, eller snarare driver mig till vansinne. Jag avskyr att bara behöva "släppa det man har i händerna" och kasta sig iväg!
Det blev ingen jack-koll för Calles skull, det blev inget Godisjätten för Vidars skull, och det blev inget bot på vårt hårsnoddsproblem. Det blev ingenting med någonting. Sånt där kan göra mig otrevlig, kort i tonen, smått ryckig och "Baaaaah, jag skiter i alltihooop!!!"
Några uppmuntrande ord, tack.

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

rösta på HELENASCITY i min blogg =)

2008-02-29 @ 17:40:11
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Kajsa

det var väl inget peppande prat av helena-tjejen?
men blev det inget godis? fan, sånt blir jag ledsen av. hoppas vidar inte är lika tjurig som jag är, haha! men du, det är fredag och bara en dag kvar tills du kan sätta dig framför tv:n och reta dig på alla härliga bidrag i melodifestivalen! då är det faktiskt helt okej att bli galen. tror nästan att det är ett krav?

hur som helst, du är ju så söt och fin, säg till calle att du behöver massage och massa ompyssling när småttingarna lagt sig, så mår du säkert bättre sen! heja lotta!

2008-02-29 @ 18:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0