Utmanad!

Väder utanför ditt fönster: Sol! Riktigt vårväder!
Lyssnar på just nu: Vidars söta tassar som dansar till Mumin-introt.

I går gick du och la dig: Efter Grey's Anatomy. 
Idag vaknade du: Fjantigt sent, 09:15. Det är ju pinsamt och inte likt mig som ju försöker få upp ungarna i någorlunda tid.

Vad har du på dig: Min vanliga gå-hemma-outfit: Linne och trosor.

Senaste som ringde dig: Mamma.

Som du ringde: Mamma.

Senaste som skickade dig sms: Sandra.

Senaste som du skickade till: Sandra.

Senaste vän du addade på Facebook: Sara.

Som addade dig: Sara?

Senaste person som mailade dig: Henke.
Sista hemsida du besökte/läste: Charlies blogg :-D

Ska/har gjort/göra idag:

Ska: Äta frukost. Kurera mig. Gå ut med barnen! Kolla Leylias feber.

Har:Gått upp. Gjort välling åt Vidar. Dragit igång Mumintrollen på dvdn.

Bra eller dålig dag idag: Bra! Den har bara börjat, men jag tror ändå att det blir en bra dag idag! :-)

Jag utmanar dessa fyra söta.... 
*Marja
*Calle
*Daniel
*Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0