Blå, lila, gul, grön

Det är ungefär så jag ser ut för tillfället. Jag har gul-gröna och blå-lila fläckar på alla möjliga och omöjliga ställen. Baksidan av överarmarna, på undersidan av underarmarna, brösten, låren och halsen. Hon är hårdhänt, vår dotter.
Idag kom vi iväg till Öppna Förskolan igen. Vidar blev överlycklig och helt tossig! Han sprang mot dörren så fort jag släppt ur honom ur vagnen :-D När vi kom in så gick han bara raka vägen in med skor, mössa, vantar och jacka på sig. Inga blyghetstecken alls. Sen lekte han konstant i två timmar och brydde sig inte ett dugg om mig och Leylia :-) När vi skulle gå vart det högljudda protester. Som han grinade och skrek! Det är synd att dom inte har öppet lika länge på fredagar. Fast vem vet, när vi får ordning på rutinerna igen och allt är som det var innan jul så kanske vi kommer upp i tid för att gå dit även på fredagar :-)

Igårkväll när jag återgick till Grammisgalan efter min bloggstund i reklampausen, så fick Winnerbäck pris för Årets Låt. Jag som spytt galla (över hur värdelöst folk röstar) i mitt inlägg precis innan. Hahaha! Där fick jag för det liksom :-D
Det finns visst lite rättvisa här i världen trots allt ;-)

Jag fastnade vid en sida med underkläder igår. Calle beställde uuurläckra underkläder till mig i julklapp, från just det stället. Från början hade han inte tänkt visa mig sidan för han gissade att det skulle bli dyrt för honom att låta mig se över plaggen, och precis som Calle anade så blir det en dyr räkning ;-) (Han får ju faktiskt skylla sig själv, som ger mig smakprov. Givetvis vill jag ju ha meeeer!)
Han är väl för söt :-)

Åter till verkligheten. Det är dags att ta hand om tvätten och laga mat. En riktig housewife har det blivit av mig :-D Lyxhustru. En missfärgad sådan. Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin julklapp!
Vill du dela med dig av sidan?

2008-01-10 @ 20:21:28
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Linda

Tack!!
Var inne kollade som hastigast..wow vilka kläder!!
Vänta tills jag har gjot min operation...sen blir det dyrt för min man att köpa presenter till mig!!!

2008-01-10 @ 20:48:35
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0