Dagens humor

Dagens roligaste var ju helt klart när jag stod i badrummet nere (där det är igenbommat i handfatet) och gjorde rent - i just handfatet - (imorgon blir det till att rensa rören). Vidar kom iaf knallande när han hörde att jag spolade vatten och såg ut att tänka nåt i stil med: "Ååååh, vad roligt, man kan diska i två rum!" Och jag pratade lite med honom för att distrahera honom så att jag kunde göra färdigt. När jag var klar sa jag till vidar:
-"Jaaadu Vidar, din mamma är allt en händig karl hon!"
När jag kom på vad jag hade sagt så skrattade jag så mycket att jag glömde bort hur äckligt det är att rensa avlopp och annat snusk som man borde hyra in folk att göra! Vidar förstod nog itne det roliga, men både han och lillasyster skrattade iaf :-D

Kommentarer
Postat av: Anna

svar: Vad synd att du inte tog ditt körkort när du ändå höll på! Jag har verkligen bestämt mig, jag SKA HA mitt körkort innan Isabella blir storasyster! Det har varit mitt mål hela tiden. Men nu har jag ett nytt mål eftersom att jag skrev teorin den 4/10 så måste jag klara halk- och uppkörningen inom ett år men det kommer gå så bra så!

Förstår att det måste vara jätte svårt att börja om nu med körkortet när du har 2 barn, jag som tycker att det är svårt med ett barn och ångrade tokmycket att jag inte tog innan hon föddes! Men nu känns det jätte bra och jag har världens bästa lärare så det känns extra roligt! =)

Hade du klarat halkan alltså?

2008-01-11 @ 22:39:51
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: GirlGoesMom

haha härligt med barnens humor.. skrattar mamma skrattar jag!!

2008-01-13 @ 00:14:52
URL: http://girlgoesmom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0