Djupa funderingar utanför tandläkarstolen.

Idag ska vi äntligen ge oss iväg ut! Vidar har drabbats av gap-och-skrik-sjukan. Ungefär som Sune när han ska gå till Biblioteket. Fast Vidar drabbas när han inte kommer iväg till Biblioteket. En hel vecka har han hållt igång. Understimulerad skulle man väl kunna kalla honom.

Alltså. En tanke knockade mig häromdagen: Av 36 (!!) skickade ansökningar, har jag fått svar från två. TVÅ! Två av trettiosex! Kan man inte åtminstone lyfta luren och säga: "Tack, men nej tack." Hur svårt kan det egentligen vara? Hyfs. Eller avsaknad av hyfs. En ringde faktiskt och sa att det inte fanns något. En av trettiosex. Det andra is for meee! :-D

Sen slog det mig -igår faktiskt- när jag läste en gammal Veckans NU! (eller nåt i den stilen), finns det fortfarande människor som tycker att Kate Moss är snygg? Hon ser ju ut som skräp. Gammal, trasig, hängig och fruktansvärt sliten. Visst hon ser ganska okej ut ibland, retuscherad och med kläderna på.

Vi var på promenad igår vid slussarna. Dte var himla mysigt den korta stund det varade innan kidsen tröttnade på att sitta fast i vagnen :-D Men jag hann göra flera konstateranden: Tänk om det finns fåglar som är höjdrädda? Eller tänk om det finns fiskar som är drunkningsrädda?

Det är dags för ÖF. Så bye, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0